Monday 23 October 2017

Forex-Robot-No-Loss Rar


ForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Recension Jag har läst många forum om Don Steinitz HAS-systemet. Enligt min åsikt (och detta är bara en åsikt) tror jag att många som har försökt detta EA inte korrekt följt Dons pengarhanteringsförslag. På grund av DD som måste upprätthållas måste man följa pengestyrningen utifrån storleken på deras konto. Jag kör för närvarande en demo med ett 5000-konto. Jag kör ett mini-konto och jag kör .05 mycket storlekar. Jag kör också bara 12 par och det är allt. Jag har satt min vinst vid uppsatta pips för varje tidsram, mindre för kortare tidsramar och mer för längre tidsramar. Jag handlar 15M till 1W. Min demonstration är på sin 8: e dag vid tiden för denna körning och jag är upp nästan 5 år. Nu realiserar jag fullt ut att det inte är tillräckligt med tid och jag planerar faktiskt att köra den här demoen under de närmaste 6 månaderna innan du öppnar ett livekonto för handel denna EA. Jag kan definitivt se att ett konto blåses bort om partierna är för stora i förhållande till kontostorleken. Så vid denna tid är jag väldigt nöjd och kommer att rapportera igen om 30 dagar och sedan igen varje månad tills 6 månader har gått. Jag betygsätter BRA vid denna tidpunkt då jag ser några visningsfel som jag skulle vilja se utarbetade men verkar inte orsaka några prestationsproblem vid denna tidpunkt. Jag välkomnar eventuella återkopplingar OM OCH ENDAST OM korrekt behållning av pengar följdes av dig. Vid denna tidpunkt är jag inte intresserad av hearsay eller 3rd party war stories. Jag är inte heller intresserad av backtesting, jag har inte heller kört någon. Min nästa rapport kommer att vara om 3 veckor. Förresten är jag inte ansluten till Don eller hans företag och bryr mig inte om någon köper sitt system. Jag är intresserad av valutahandelns större fördel, som jag har lärt mig och fått mycket av de många forum jag deltar i. Skål till alla. Riley Jag har granskat många elektroniska handelsprogram (Robots, Bots) och har testat över 60 olika Bots. Det är uppenbart att de flesta utvecklare har liten erfarenhet av handel med Forex och svårigheter att översätta handelsstrategier till datorkod som handlar effektivt. Vår statistik visar att över 90 Bots misslyckas med att uppfylla min förväntan om konsistens och lönsamhet. Nyligen placerade jag Robot No loss i ett Demo-konto och det började handla. Denna Bot har inte haft några svårigheter och vad jag har observerat är liten drawdown och det handlar ganska ofta. Boten var bunden till 8 valutapar. Bot var trading i Demo på .01 parti per tusen USD av konto saldo. Inga inställningar eller parametrar har ändrats. Boten körs som nedladdad. Jag har sedan lagt Robot No Loss i ett riktigt pengar trading konto och det handlar mycket bra, det vill säga konsekvent och lönsamt. Den är kopplad till 8 valutapar på kontot för riktiga pengar. Av 60 Bots Ive testade hittills har den lägsta drawdownen av någon Bot. Heres varför jag tror att vissa har problem med Robot No Loss Bot: Innan du lägger boten till ett valutabild måste diagrammet laddas med data för alla tidsramar. För att göra detta instruerar Don dig att klicka igenom varje tidsram för diagrammet en gång. På grund av ditt Mäklare-genomförande av MetaTrader-plattformen kan det här förfarandet dock inte ladda tillräcklig historikinformation för valutaparet. Därför har Robot No Loss inga data i alla tidsramar som krävs för att logiken ska kunna hanteras korrekt. Jag föreslår att du också klickar på varje tidsram, som Don förklarar. Då, med muspekaren på diagrammet och med vänster mustryck, tryck på Page Up-tangenten på tangentbordet. Detta kommer att tvinga historikdata för att valutaparet ska hämtas för den tidsramen. Upprepa proceduren för varje tidsram för valutaparet innan du lägger till Robot No Loss i det diagrammet. Nästa punkt är att Robot No Loss är utformat och utvecklat för att handla på .01 partier per tusen USD eller .10 partier per tio tusen USD för varje handel som öppnas. Det bör också aldrig ha mer än 1 handel öppen på ett givet valutapar vid en viss tidpunkt, men kan ha flera affärer öppna som begränsade av antalet valutapar som du bifogar Robot No Loss Bot till. Med många Mäklare Demo-konton tillåter de inte handel med mikrolotterstorlekar (.01 partier). Detta verkar orsaka åtminstone några av er problem eftersom dina demokonton är en liten balans. Öppna bara ett nytt demokonto hos din mäklare och finansiera kontot med 10 000 USD eller större. Jag använder ofta 100 000 USD för enkelhets skyld. Det spelar ingen roll i demo eftersom du bara är intresserad av kontoträkningen i procent av kontosaldot och lönsamhet som procent av kontosaldot eller PIP för att fastställa en Bots prestanda. Om du efter att ha sett bra handelsresultat resulterat i demo bestämmer du för att placera Robot No Loss i ett riktigt levande pengar konto, var noga med att få historikdata för varje tidsram för varje valutapar innan du bifogar Bot till diagrammet för att handla, precis som det beskrivs ovan för ett demokonto. Också, vet vilka minsta massor storlekar ditt levande reala pengar konto kan handla. Jag skulle föreslå att oavsett balansen i ditt konto som du vill ha handel som micro-lot-inkrement. Om det emellertid inte går att acceptera micro-lot-branscher och bara kan öka handeln med .10 partier så var noga med att du har finansierat kontot med 10 000 USD eller högre, eller ja, du kommer förmodligen att riskera ett marginalanrop från mäklaren från svår utbetalning. Det finns 2 parametrar i Robot No Loss: 1) AccountlsMini false 2) AccountlsMicro true Dessa 2 parametrar måste ställas in på den typ av konto du handlar om demo eller ett live-riktigt pengar konto. Som laddade sätts dessa parametrar till värdena för sant och falskt angivet ovan. Om kontot inte kan hantera micro mycket handelstegringar och AccountlsMicro T kommer Bot att få volymfel (131) felmeddelanden från MT4. Inga branscher kommer att öppna trots att Bot fortsätter att skicka in förfrågningar om att öppna en ny handel för ett valutapar. Dessa felmeddelanden kan granskas genom att klicka på fliken Experter i MT4-terminalområdet. Jag tror att om du utför de föremål som du föreslagit ovan kommer du att vara mycket nöjd (som jag är) med handelsresultatet från Robot No Loss. No Loss Robot kommer ut ur det blå och meddelar att det kan handla 100 framgångsrikt och 100 automatiskt. That8217s är verkligen en skandalös påstående 8211 I8217m ännu för att se ett system som är verkligen felfritt 8211 that8217s omöjligt. Kan det vara ett spel på nummer Du är den. Men först, funktionerna. No Loss Robot har vuxit från ett manuellt handelssystem som baserades på trendspotting. Författarna hävdar att de haft stor framgång med sitt system och de har beslutat att automatisera processen. Som ett resultat är roboten också trendbaserad. Som det viktigaste unika inslaget i systemet listas specifikationen av samtidig övervakning av 8 olika tidsramar. All information hjälper roboten att upptäcka trender med 100 precision, enligt vad som anges. Utöver det anpassas det till olika marknadsförhållanden som spelar den viktigaste delen av trenderna, men det finns ingen extra information om det. Bland annat har No Loss Robot ett inbyggt penninghanteringssystem, stöder alla valutapar och arbetar med vilken kontostorlek som helst. Handelsrapporterna avslöjar emellertid de verkliga egenskaperna hos detta EA och där 0-förlusten kommer från. It8217s en lek med extraordinaire nummer. Du ser att de månatliga rapporterna visar stängda lönsamma affärer, som står för 100 framgångar, men vad författarna misslyckas med är den enorma flytande förlusten som inte räknas till grundlinjen. Om du tar hänsyn till detta får du 95 framgångsränta. Men det är inte allt. Eftersom de negativa affärer aren8217t stängdes tillräckligt tidigt och de lämnar att äta upp kontot () är den genomsnittliga förlusthandeln enorm. Och det är synd, för även med stor flytande förlust är bottenlinjen lönsam på cirka 20 ROI. Andra egenskaper visar att 8220No Loss Robot8221 syftar till cirka 150 pips Ta vinst med ca 20 pips Stoppar förlust. Riskräntan är i sin tur 0,13, vilket är relativt liten. Många affärer har dock ingen stoppförlust alls, vilket förklarar hur den ovan nämnda flytande förlusten är möjlig. Jag kan, men konstatera att den här roboten inte är heltäckande, eftersom den inte sänker förlusterna. Om du inte anser att det är ett halvautomatiserat system där det är upp till dig att stänga de olönsamma affärer. Sammantaget borde jag antagligen rekommendera mot No Loss Robot för sitt löjliga försök att lura oss att tro att det är otroligt bra. Det har dock potential i rätt händer, för trots en så stor fel blir det lönsamt längst ner (från de uttalanden som lämnats). Några fler fakta: Du kanske också är intresserad av: Kommentera av David Gichohi den 19 november 2011 7:05 Jag använder föräldraversionen av NolossRobot, som är Has Hedge-roboten, som har dubbelt så mycket Noloss neddragning. Baserat på drawdown bör robotarna göra tillräckligt med vinster för att kompensera förlusten. Till exempel gör roboten 30 av 5000, 1500 är utbetalningen vanligen så mycket eller mindre för den månaden ibland knappast någon DD, nästa månad pengarnas kompositioner och gör detsamma, om marknaden för det mesta går i sidled gör roboten riktigt bra, på grund av mottrenden. Om du börjar små och är rädd, använd en liten summa och det kommer att förena till en bra summa vid årsskiftet. Bara don8217t stirrar på skärmen och freak out. Många kommer att förlora vadslagning på fotboll som förlorar 5k i ett spel och ser en drawdown av några tusen och freak out. Det finns risk för allt, använd bara pengar du verkligen riskerar det är allt. Ingen smärta ingen vinst. Kommentar av Kenny Nguyen den 26 december, 2011 8:14 Lämna en kommentar Endast konstruktiv kritik är tillåten - inga hat kommentarer Var respektfull mot andra affischer Lämna inte dina kontaktuppgifter - de kommer att redigeras eller skickas bort. Om du vill kontaktas av andra använder du URI-fältet. Inga självförstärkande eller associerade länkar är tillåtna (med undantag för URI-fältet om det inte hänvisas till inlägget). Populära Forex ProductsNo Loss Robot är en ny robot på marknaden som hävdar att 100 inga förlorande affärer. Självklart finns det inga system som kan generera 100 vinnande branscher, så här är den låga nivån. Nåväl är den här roboten skön att den har utvecklats och optimerats för att handla NÅGOT valutapar. För att inte tala om, kolla handel med guld, silver och varor. It8217 är viktigt att du ser igenom hype och överväger den verkliga värdet av denna produkt. I8217ll berättar en sak: systemet är inte en uppsättning och glömmer typprodukten. Du måste ta lite tid att ställa upp det. Men när den är igång har det verkligen gjort folk några bra pengar. Du måste bara hålla på kursen. Det är en väldigt användbar produkt som kan ta mycket extra arbete av dina axlar när du använder den korrekt. Forex No Loss Robot Gratis DownloadForex Robot No Loss V1 0 Gratis nedladdning Robotic leksaker är flera roliga och underhållande plus de kan också vara fantastiska pedagogiska leksaker också. Robotiska leksaker är redan utvecklade och raffinerade ganska lite sedan Leonardo da Vincis-modellen, och även den första roboten leksak tillverkades 1939 när Westinghouse skapade Elektro, en mänsklig robot och hans fantastiska robothundkamrat Sparky. MKD090B-035-GP0-KN En mindre version, Omnibot 2000, skulle ha varit en leksaksrobot som utvecklats under 1980-talet. WallStreet Forex Robot är den enda i sitt slag på jorden som kan automatiskt uppdatera sina inställningar och handelslogik. Detta håller det alltid optimalt trimmat till nuvarande marknadsförhållanden. WallStreet Forex Robot är bland de få äkta pengar som skapar forexrobotar på marknaden och en av de få med äkta bevis på detta. HEXA, en öppen artificiell livsform, gör många saker möjliga. Sex ben, vardera med tre oberoende leder, har förmågan att gå över någon form av terräng, oavsett hinder och hinder. HEXA kan till och med klättra trappor som var högre än hans höjd. Mitt i denna robot är verkligen ett huvud med ögon som kan rotera i vilken riktning som helst. Enkelt uttryckt: HEXA behöver inte göra runt i sig, vilket gör det möjligt att använda sina sensorer och har snabbare reaktionstider till omgivningen. Här är många personer misslyckade. De stöter på det svårt att backtest en utländsk valuta robot. Om du aldrig kontrollerar en skicklig rådgivare helt, kan du inte känna igen hur perfekt det verkligen är att industrin bor. Testning ger dig många uppgifter om beteende inom roboten inom bostadsekonomins problem. Det finns några CFD robot testerare som ägnar sig åt att testa robotar. Dessa testare innehåller mestadels datoreregister som vet vad gäller programmering, mycket över den övergripande personen. Att lämna CFD-robottestning mot de professionella är ett område som jag skulle rekommendera eftersom de eventuellt kan tweak roboten för att uppträda i alla marknadssituationer. Det kan vara viktigt eftersom ett av de vanliga problemen med robotar är att de misslyckas om alltför många köper dem. Många upptäcker bara att deras robot har misslyckats så snart de köper den.

No comments:

Post a Comment