Friday 25 August 2017

Binary Alternativ Uppslukande Strategi Spel


Trading Strategy Bullish Engulfing Bildandet Bullish Engulfing representerar kombinationen av trädstearinljus. De två första är björnljusstake (minskande) och den tredje ljusstaken är haussejd (stigande). För att uppfylla hausseffekten ska den sista ljusstaken (hausse) svalna med sin hålkropp den föregående ljusstaken som det8217s visas i Figur 1. It8217s föredrar att du använder ett diagram med en längd på minst en timme. När du handlar med binära alternativ kan du använda denna strategi för alternativ med ett timmars utgång. Denna handelsstrategi tillhandahålls av Dimitar Petkov Diagrammen och strategierna i denna artikel omfattar inte någon form av råd eller rekommendationer från ActionBinary att köpa, sälja (eller avstå från att göra) någon handel eller investering. Det rekommenderas att du söker oberoende råd innan du går in i transaktioner. Liksom I motsats till unpado 16 dec 2015 är jag nybörjare i detta handelsspel och jag har letat överallt för att få en strategi som fungerar minst 70 år och jag lyser. Jag hittade personer som erbjöd sig att hjälpa men de vill att jag ska betala men jag har inte tillräckligt med pengar för att betala för handeln och även finansiera mitt mäklarekonto. Så jag kunde inte lära av dem, eftersom jag inte kan betala för det träning jag gick för en sökning på youtube och upptäckte att ljusformationer som fyller ljusarbete perfekt. men jag har ingen strategi som lär ut om engulfingstrategin. Så undrar jag om någon av er här har stött på att bryta mot strategier. Gilla detta I motsats till homero15 16 dec 2015 Jag är nybörjare i detta handelsspel och jag har letat överallt för att få en strategi som fungerar minst 70 och jag lyser. Jag hittade personer som erbjöd sig att hjälpa men de vill att jag ska betala men jag har inte tillräckligt med pengar för att betala för handeln och även finansiera mitt mäklarekonto. Så jag kunde inte lära av dem, eftersom jag inte kan betala för det träning jag gick för en sökning på youtube och upptäckte att ljusformationer som fyller ljusarbete perfekt. men jag har ingen strategi som lär ut om engulfingstrategin. Så undrar jag om någon av er här har stött på att bryta mot strategier. hoppas det hjälper dig. Gilla detta i motsats till Limafox 16 dec 2015 Det finns några strategier i BOE som bygger på ljusmönster som till exempel den här, som en annan än Mack 17 Dec 2015 Jag är nybörjare i detta handelsspel och jag har letat överallt för att få en strategi som fungerar minst 70 och jag lyser. Jag hittade personer som erbjöd sig att hjälpa men de vill att jag ska betala men jag har inte tillräckligt med pengar för att betala för handeln och även finansiera mitt mäklarekonto. Så jag kunde inte lära av dem, eftersom jag inte kan betala för det träning jag gick för en sökning på youtube och upptäckte att ljusformationer som fyller ljusarbete perfekt. men jag har ingen strategi som lär ut om engulfingstrategin. Så undrar jag om någon av er här har stött på att bryta mot strategier. Hej kompis, sedan du börjar, föreslår jag att du går över hubba hubbas-stilen, det är en bra handelsväg och det ger dig kunskap om ljus och några andra bra mönster. här länken (läs alla 80 sidor): binaryopt. tyle-5-15-min. För mäklaren försöker IQoption, det låter dig skapa ett demokonto utan att göra någon insättning, och om du bestämmer dig för att starta en riktig kan du göra det med minst 10 eurousdpound. Jag föreslår bara att du denna mäklare bara för att det är noob-vänligt. för HHs stil anser jag att du behöver en bättre mäklare som 24Option eller stockpair, men det här är inte noob friendly. Candlestick Patterns för binära alternativ Candlestick-mönster kan vara till stor nytta när det handlar om binära alternativmarknaden. Ett av de aktuella ljusstickmönstren är det svängande mönstret, som fungerar som omvändmönster i båda ändarna av trenden. Dessa ljusstake mönster för binära alternativ, som är omvändningsmönster, kan de därför användas för att handla CallPut-handelstypen samt TouchNo Touch-binära alternativ. De uppsluppna ljusstaken mönstrar är dubbla ljusstake mönster som har en kortare ljusstake med eller utan skugga i en eller båda ändarna (Dag 1 ljus) och en längre ljusstake (dag 2 ljus) med en högre hög och en lägre låg än Dag 1 ljus. I denna situation sägs det att Dag 2-ljuset försvinner dag 1-ljuset. Det finns två typer av uppslukande ljusstake mönster som ses på marknaderna: a) Starkt uppslukande b) Starka uppslukningar Bullish Engulfing Candlestick-mönster Det hausseformiga mönstrade mönstret består av 2 ljusstake. Den första ljusstaken är en bajsstake som kanske inte har någon skugga på båda ändarna av kroppen. Den andra ljusstaken är längre och hausse i orientering. Det haussefulla Dag 2-ljuset har en högre hög och en lägre nivå än det bearish dag 1-ljuset. Detta mönster resulterar eftersom det finns en initial downtrend, representerad av bearish dag 1 ljus. Detta spolas över i dag 2-ljuset som har en lägre öppning än dagen 1 nära, men köparna har fått nog, och de surger in i tillgången och kör den uppåt för att stänga över högt på dag 1 ljuset, vilket återspeglar en förändring i känslan och en förberedelse för ett ytterligare tryck. Utseendet på den haussefulla engulfingen i en downtrend innebär en förändring i trenden, så binäralternativsmedaren bör förbereda sig för att handla den nya trenden med ett CALL-alternativ, samt fastställa prismål för både TOUCH - och NO TOUCH-handeln. Bearish Engulfing Candlestick Patterns Det baisseformade mönstret består av 2 ljusstakar. Den första ljusstaken är ett hausseartat ljusstake som kanske kan ha en skugga på båda ändarna av kroppen. Den andra ljusstaken är längre och baisse i orientering. Den baisse dag 2 ljuset har en högre hög och en lägre låg än det haussefulla dag 1 ljuset. Detta mönster resulterar för att det finns en initial uptrend representerad av det haussefulla Day 1-ljuset. Detta spolas över i dag 2-ljuset som har en högre öppning än dagen 1 nära, men säljare kommer in i bilden och tvingar priset på tillgången nedåt för att stänga under dagens ljus 1-ljus, vilket återspeglar en förändring av känslan för en ytterligare nedåt tryckning. Utseendet på det baisseformade mönstret i en uptrend bör förbereda näringsidkaren att köpa ett PUT-alternativ och ange prismål för både TOUCH - och NO TOUCH-handeln. Observera att det bara är när dessa mönster förekommer i den yttersta delen av trenden att de blir användbara för handel. Bullish Engulfing Trade a) För CALL-alternativet. vänta på att haussexponerade ljusstake mönster bildas längst ner i en trend och köp sedan ett CALL-alternativ vid öppningen av nästa ljus. Signalen förstärks om det bullish positiva mönstret uppträder vid en stödnivå, t. ex. vid något av stödet svänger eller till ett prisstöd. b) För TOUCH-handeln, välj ett aktiekurs inom ett intervall av 20 pips ovanför den haussefulla engulfingformationen, och för NO TOUCH, välj ett prismål som ligger under det haussefulla engulfinget som visas i ögonblicksbilden nedan. Detta är en enkel handel att utföra och bör göra näringsidkaren lite pengar om reglerna följs. Bearish Engulfing Trade a) För PUT-alternativet. vänta på det baisseformade mönstret att bildas längst upp i trenden och köp sedan ett PUT-alternativ vid öppningen av nästa ljus. Om signalen befinner sig på en motståndsnivå förstärks handeln. B) För TOUCH-handeln, välj ett aktiekurs i ett 20-pip-område under den baisseformade upplösningen.

No comments:

Post a Comment